Snailmail overhaler email

Jeg har lige været vidne til den sløveste mail-support jeg nogensinde har oplevet: 6 (SEKS) dage om at svare på en email!

Jeg kontaktede et større hardwarefirma via en formular på deres websider. Efter tre dage fik jeg svar, de manglede nogle informationer vedr. produktet med fejl i. Fair nok, ikke overvældende hurtigt men dog et berettiget krav om mere information. Jeg skyndte mig at svare og ventede så. Og ventede. Og ventede.

Efter seks dage fik jeg så langt om længe et svar: Ring til vores erhvervsafdeling…

Jeg fes rundt i små cirkler som en skoldet skid i et glas koldt vand, derefter satte jeg mig stille og roligt ned og klagede min nød til deres info-adresse – og ringede derefter til deres erhvervs-support.

Min klage til supporten resulterede i et meget kortfattet mail, der blot informerede mig om at den lang svartid skyldtes, at den medarbejder jeg havde sendt mailen til ikke var ansat der mere. Jeg kan godt forstå at han er væk, men det undrer mig nu at det kan have været problemet når jeg sendte til support@firmanavn.dk.

Den eneste grund til at firmaets navn ikke er klasket ud over disse sider med meterhøje bogstaver er, at da jeg fik fat i erhvervssupporten fik tonen en helt anden lyd. Problemet blev klaret øjeblikkeligt, de hørte venligt på min klagesang – og dagen efter blev jeg ringet op af chefen for supportafdelingen, der gerne ville have lov til bringe en undskyldning og samtidig lige have uddybet et par punkter i sagens gang. “Den slags skulle jo nødig ske igen.”

Så næste gang vil jeg sende et brev med posten, for det går da noget hurtigere – eller også vil jeg kontakte erhvervssupporten, der trods er nået frem til det samme århundrede som os andre! 🙂

I dag bruger jeg #morgenkaffemød…

I dag bruger jeg #morgenkaffemøde på at oversætte noget mere af #wordpress 5.5 Der mangler kun 163 strenge ud af 4.000,så vi er næsten i